I believe in Karma, because they go around. AROUND.

17 July 2011

Personality Problems

Happy Sunday Uols! :) Have a great weekend tak? HEHE. aku tak brape paham dgn sesuatu ni. dah menganalisa bende ni quite sometimes. and am not understand, still. 


kengkadan tu bace paper kan, ade lah retis ni cakap, 'Saya bukan penggoda' pehtu gambar? pakai dress pendek, eh lagi pendek lagi bagus, murah agaknye, maybe? pastu kat atas tak payah cakap lah senah oi. bukan stakat uruf V. W, X,Y,Z siap tu. aihhh. pastu nak tunduk2 tayang. posing mesti nak huruf S. imagine weh, huruf S. huruh S je! tak payah imagine lelebih. HAHA. ape jadah kau ni? headlines bukan penggoda, tapi gambar mcm pelacur  penggoda kelas atasan. aku confused betul. kau ade masalah personaliti ke hape kau ni? tak paham.

dah tu ade lagi, headlines die 'Saya tak suke di label seksi'. pastu gambar? nasib ni Malaysia. ade code of entertainment *ade ke der? HAHA. kalau tak lah kan, aku rase dressing dorang dlm gambar tu, mengamalkan tema 'Less is best'. sependek boleh. gile2 punye pendek. sume nak bukak kalau boleh. kalau tak boleh nak jugak je bukak. kan?

ape konsep tah aku tak tau. aku siyes tak paham. headlines bukan main nak denying lagi. konon baik. bukan lah nak hentam orang mcm aku baik. aku pun tak baik. tp well, at least public figure, kan? headlines baik2 bia lah gambar pun baik. pakai sopan2 tak slh ape?


Nora Nadira : Syaitan pun tunduk pada Allah, cuma dia tak tunduk pada Adam tu yang buat dia di buang syurga. Kalau kau, manusia, tak tunduk pada Allah? maka, kau fikirlah.

No comments:

Post a Comment