I believe in Karma, because they go around. AROUND.

18 July 2011

Perangai #2

Intership kat hotel mmg menemukan aku dgn pelbagai jenis manusia, even aku kat dlm opis je pun. HAHA. eh penah eh duty kat receptionist. client gatal, client gedik, client baik, client banyak songeh. mcm2. pastu housekeeper pun betuka tuka gak. sbb amek budak2 part time yang after SPM kan. budak laki ni tau2 lah. kejap dtg kejap tak. mcm hotel abah depa. HAHAHA. okay, aku ade member kat situ name die Anira *bukan nama sebenar. beliau cerite kat aku, perbualan die dgn sorang mamat housekeeper ni, Faizal *nama dlm ic. 

Anira: weh, ko stay sini bape lame? smpai masuk upu ke?
Faizal: tak sure lg. may be lah kot. masuk bulan september kan. lame je lg. stay lah kot.
Anira : oh bagus lah. bleh pow kau nnti dpt gaji. haha.
Faizal : haha ta payah! kau ade bf tak bleh.
Anira : ekeleh. pape reason kau. kedekut dow!
Faizal : weh bf ko sihat tak? aku rase cam penah tgk bf ko. skema skema kan.
Anira : eh hello? mane ade? sape skema? tak eh!
Faizal: haha.abis tu rambut die belah tepi?
Anira : rambut belah tepi skema ke? hello? btw, rambut die takde belah2 pun. mcm2 fesyen je aku tgk.
Faizal : slalu belah tepi tu skema.
Anira: dah kenape kau??? *blah dgn marahnye.

well, people, hello? rambut tu melambangkan kite ni manusia jenis ape ke? belah kiri ke kanan ke atas bawah ke, yang penting hati. aku suke je org baik baik ni. tak kisah belah mane rambut die. siyes tak paham ni konsep ore jate. tak payah nak compare org rambut spiky ke, back-comb ke,*ade ke ayat ni? HEHE. janji hati baik. wa saya suke je org baik baik ni. skema skema ke. sbb mereka baik dan baik dan baik. saya jahat tak pe. HAHAHAHA.


*kalau camni, gua nak je. HAHAHA



Nora Nadira : and to you, please stop giving me those flowers and chocolates and luxuries. why? because i don't need them. PLEASE.

No comments:

Post a Comment