I believe in Karma, because they go around. AROUND.

10 July 2011

Bersih tak bersih sgt lah.

Politik, bende paling lah i-am-not-really-into-please kat dlm Malaysia ni. tak berapa nk paham sgt la kan. baik ke buruk ke due2 pihak cam same je? pencadang ke pembangkang ke kan. like I care? *err, maap tok nenek cucu luah perasaan je

latest ni ade Bersih yang telah menimbulkan huru hara serta kebimbangan orang ramai *ayat BM kene jage. ni Malaysia punye hal ni bro! eh main main jangan main main. gua yang intern kat tgh KL *tetibe nak gua sbb baru tgk KL Gangster, feeling tak habis lg. rase angin je.jalan sane sini tutup. station LRT pun tutup. eh sume nak tutup lah kan! susah kot gua nak pegi balik keje. road block lagi. Kemon-lah. ape yang nak takut sgt wahai N bukan nama sebenar? kau nak sekat sane sini tutup sane sini apsal? Bersih tu tak lah kacau sgt. *kot? mule2 kan. bile dah tutup, sekat, tak bagi dorang buat kat stadium, mmg la jadi besar! *apakah? bagi je sudah. tak de lah dorang serang dari pelbagai arah. sources. ni aku kesian tgk, mcm2 hal jadi semalam. dengan pengantin jalan kaki, jemputan 200 org je? dr 1800? kesian tak?

aku tak nak sebelah mana2 pun. pencadang ke pembangkang. due2 apa pun tak bleh! HAHA.
kepada remaja yang mcm gua saya, mari kita dengar lagu ni. untuk pertahankan hak kita. hak apa? haktuih! bak kata Nabil yang dpt number 3 Maharaja Lawak tu *nak kene mention, wa suke. Lu Pikirlah Sendiri!




Layan lirik die, malas type, kat you tube siap ade dah hoi. jangan malas! HAHA.


Nora Nadira : aku bimbangkan dunia. dan aktiviti ku pada sabtu telah tergendala. CIS!

No comments:

Post a Comment