I believe in Karma, because they go around. AROUND.

13 July 2011

Kenapa? Tak bolehkah?

pagi2 mmg rutin aku naik train ke tempat kerja practical. oleh kerana aku punye ofis di tengah kota, maka public transport lah menjadi teman aku seharian. nak driving p kl? ofis hour kau spend dlm kereta je la. HAHA.

okay, itu bukan topik. mmg habit org naik train ni kan, sama ada membaca, dgr mp3, tidur tak pun temenung pk mase depan. aku kalau telelap ni, nak turun station KLCC, kengkadang smpai ke KL Sentral weh! tak tipu! baik punye tido rupe ape tak tau, HAHAHA. pastu turun tuka train sebelah. sebab tu aku suke dgr lagu2 kat enfon cabuk aku ni. *eh tapi dgr lagu kengkadang telelap jugak. err, HEHE.

tadi, aku rasa rindu pulak kat LP - Linkin Park. dulu zaman-zaman muda aku *skarang mude jugak. hep! aku siap beli kaset die lah, ade poster. mase tu org tgh sibuk minat New Boyz kot. *aku siyes tak knal tomok tu sape. smpai lah taun lepas. kesian tak? mmg minat LP ni. die tak lah hard core sgt. rock die masih di terima oleh hati aku. mungkin sbab Chester yg putih dan hemsem tu.

*macam JT pulak aku tgk. hehe.

so, aku pun masuk kan lah lagu2 LP dlm playlist aku. lagu2 legend mcm In the End, Somewhere I Belong, Numb, Paper Cut, Point of Authority dan lenlain. dan aku pun dgr lah mase dlm train. sebelah aku ni ade makcik ni. sampai je lagu2 LP mulut aku otometik tekumat kamit nyanyi skali. HAHA. tapi slow2 beb. gile kau kuat2? buat Ajai dgr ke, Audi Mok ke, jadi retis aku kang. mak cik tu renung aku tajam *fokes ayat gua. haha. lame pulak tu. aku buat dek je. dlm hati aku, 'Kenapa? tak bolehkah?' slh ke aku dgr LP? bukan kuat pun. kan? pastu makcik tu geleng kpale. bukan aku dgr Black Metal punye genre. aku tak puja pape pun.

mungkin sbb aku bertudung. kot? sile jgn fikir negatif ye mak cik. jauhkan sifat itu ye. 



Nora Nadira : tiba2 nak dgr Incubus - Drive, sempena kedatangan mereka ke Malaysia 23 July ni. Welcome to Malaysia! haha.

No comments:

Post a Comment