I believe in Karma, because they go around. AROUND.

27 July 2011

Perangai #3

Al kisah, pagi tadi aku bejalan dari station KLCC cam biase. singgah beli nasik lemak mak cik kejap. eh bukan nasik lemak mak cik eh kawan kawan berkepala biru. nasik lemak yang mak cik jual. HAHA. 

okay balik kisah aku pagi tadi. aku pun sampai kat opis aku, Hotel ABC. aku macam biase pepagi mesti kene ade senyum kat pak cik mak cik ABANG akak yang aku jumpe. well, tu pasal pipi aku membulat. ye BULAT. tapi tu bukan isu. ade effect ke senyum selalu dgn pipi membulat? akak opis aku kate ade. HAHA. eh eh, aku pun sampai depan opis. sementara aku bergosip ngn mak cik tu pasal member card day Sogo esok, ade lah minah ni kat opis sebelah. 

baru turun motor, bukak helmet. I was like "Mak aihh rambut kau! blonde habis weh!" tu aku ta kisah la kan. standed la wanita timur berangan jadi wanita barat. boo! aku usha je die ngn lelaki yang bawak motor tu. tah bofreng ke, husband ke, pak cik, abang aku tak tau. tapi cam biase, bersalaman each other. adat timur still ade even rambut blonde. ingat tu adik adik. tapi tak best nye, after salam dorang macam sesenyum, beborak, and then lelaki tu comolot ngn wanita tu! daaaa??? comolot kau! mumule kejap je. pastu second comolot lame jugak dalam 20 saat jugak! aku dah "ape kes ni??gua kat mane ni?mauritius island ke ape?" mak cik pak cik kat situ geleng kepale weh. tau lah rambut blonde nak blonde jiwa jugak ke kak? hadoi. sakit mate aku! malu!



kemon lah weh, ape kes kau nak comolot kat khalayak umum? bak kate omputih kan, Get a room dude! wah aku. duduk dlm room ape kau nak buat kau punye hal, kene bala pun bilik kau je kene. tak payah libatkan org lain. understand? yela, aku mmg teringin nak pegi over the sea. teringin gile! tapi tak payah buat mcm negara over the sea. bagi aku pegi dulu bleh?


Nora Nadira : Teringin nak main tulips kat over sea. Suami masa depan, bawak saya please.please.please.

No comments:

Post a Comment