I believe in Karma, because they go around. AROUND.

10 July 2011

For You with Love.

Awak,
kalau-lah awak dapat bace entry saya ni,
saya nak awak tau,
hati saya dari dulu tak pernah berubah.
ya, saya tipu.
tipu mereka dengan perasaan saya.
tapi saya tak permainkan mereka,
saya buat sebab nak lupakan awak.

Tapi, saya nampaknya tak belum mampu.
saya akan cuba lupakan awak.
orang kata, sebagai wanita,
cintailah orang yang mencintai kita, bukan kita yang terlampau mencintai dia.
saya sayangkan awak.
saya tau awak tau.
cuma awak mungkin tak de perasaan itu?
mungkin.



saya tetap sayangkan awak, tapi saya akan cuba lupakan awak bila mana awak bukan milik saya.



Nora Nadira : Ya Allah, sekiranya dia bukan milikku jauhkan lah dia dari diriku, ingatanku, hatiku. Amin.

No comments:

Post a Comment