I believe in Karma, because they go around. AROUND.

26 July 2011

Budi Pekerti Mulia

hai hai hai! almost 1 week aku tak update. bukan busy, bukan sibuk. tak kuase malas je. HAHA. banyak blog walking lately weh. gua mmg minat bace blog org. nak update blog tu payah siket. HEHE.

so, camni aku nak cite. sebagai pengguna public transport yang setia setiap hari, maka banyak lah kisah akan berkisar tentang public semata. and if you hate public transport as you-are-to-rich-sampai-geli-dgn-lrt boleh lah blah close je blog gua ni. wah emosi weh aku. ujung bulan kan. HAHA.

korang perasan tak? *pada yang naik train eh. kalau kat seat tu ade letak gambar yang tulis " Bagi keutamaan pada yang mengandung, yang kurang upaya, bla bla " *aku try google symbol tu tak de pulak. aku harap yang tak naik public transport tu paham. kalau tak, try naik skali eh. and well, rakyat Malaysia mmg baik baik sume weh. sepanjang aku naik tren kan, kalau ade wanita pregnant, org bute, ade je yang bagi duduk. baik tak? lagi lagi kaum Adam, nampak gentleman je bgn bg wanita duduk. auuuw. i like!

nak jadikan cite, aku mcm biase naik tren, dgr mp3, pastu nap jap kan. lelap lelap manje mate gitu. kat sebelah aku ade akak ni, bace novel. pastu sampai kat station Jelatek, ade lah akak ni masuk dgn kawan die. aku dah usha dah dan bermonolog dlm hati, "Eh, akak ni pregnant ke? nak bg duduk ke tak". belum sempat aku decide, akak sebelah aku dgn pantas bgn and ckp "Akak yang pregnant tu meh la duduk". pastu akak tadi tu dgn muke garang die, geleng2. siap nak marah2. akak yang bagi duduk ni cam blur. pahal akak ni tak nak duduk kan? aku pun pelik. jap gi member die gelak2. cakap kat akan yang nak bagi duduk tu, "Err, die tak pregnant, thanks". DANG! weh tak pregnant, tp perut akak tu mcm pregnant! siyes weh! haish. korang pikir la eh. kalau tak pregnant kan? tapi org nampak cam pregnant, maka, akak tu maybe nampak buncit berisi kot. aku buat buat tak dengar je. kesian kat akak bace novel yang nak bg duduk ni. tak pasal pasal kene jeling, marah marah kat dlm tren tu. aku kompius ni. nak gelak ke ape. gelak macam kejam. tak gelak kang? kemon weh! tak de sense of humor ke korang ni? hadoi. gelak siket bleh ke? HAHAHHAHA!

susahkan? nak buat baik tapi orang salah anggap. aku pun kengkadang ragu ragu je. nak bagi duduk ke tak? buatnye die tak pregnant kan, mmg fizikal camtu. kang tak pasal pasal akak tu malu ke. aku kene hambat ke. tak sampai opis aku kang. serba salah la nak baik baik ngn orang ni. nak baik tapi org kang slh anggap. buat jahat lagi tak baik dow! korang kalau nak bg duduk, tgk betul betul eh. akak akak pun jgn la sensitif. HEHE. org dah bg duduk tu, akak duduk je. tak pregnant pun tak pe kot. err, suke suke aku je!


*Style dow AJ, dgn anak anak die. nak jadi Hot mama jugak!

P/S I love you: gambar tak de kene mengene ngn topik. blog aku, suke aku, HAHA.


Nora Nadira : Aku nak 4 orang je anak please bakal suami ku sayang. tak de pasukan futsal mahupun football, ape lagi basket ball.

No comments:

Post a Comment